Lodowa Kraina startuje z franczyzą


Przedstawiciele marki chcą zbudować sieć pawilonów-lodziarni, w których sprzedawane będą lody gałkowe. Powstała na bazie cukierni „Perełka” marka Lodowa Kraina swoim zasięgiem chce na razie objąć południe kraju: Podkarpacie, Śląsk, Małopolskę. W tej chwili jej lody sprzedawane są w 25 punktach.

Do tej pory skupialiśmy się na współpracy z partnerami, którzy już prowadzą jakiś biznes, np. cukiernię i chcieli poszerzyć ofertę o nasze lody – mówi Mariusz Urban, odpowiedzialny za rozwój marki Lodowa Kraina.– Od tego sezonu chcemy jednak rozpocząć budowę klasycznej sieci franczyzowej.

Lodowa Kraina
chce rozwijać się przede wszystkim poprzez sieć pawilonów z lodami, które będą otwarte tylko w sezonie, czyli od maja do końca września. Licencjodawca podpisał umowę z siecią Delikatesów Centrum. Dzięki temu franczyzobiorcy będą mogli postawić swoje pawilony przy tych właśnie sklepach, korzystając z podłączenia do prądu. 

Oczywiście są też dopuszczalne inne lokalizacje, jeśli franczyzobiorca znajdzie atrakcyjne miejsce, w ruchliwym punkcie, z dostępem do prądu. Pawilon o wymiarach 3 na 2,5 m kosztuje 25 tys. zł netto.

Komentarze

  1. Franczyza to świetny pomysł na biznes! Zdecydowaliśmy się wspólnie z mężem na franczyzę Lucart i jesteśmy zachwyceni. Zdecydowaliśmy się właśnie na nich, ponieważ oferowali najlepsze warunki na sam początek, a jak wiadomo, na początku zawsze jest najtrudniej.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz