Koniec Delikatesów Centrum na stacjach Orlen


Projekt testowy nowych formatów sklepu Delikatesy Centrum na stacjach ORLEN dobiegł końca. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami pilotaż trwał około roku. Jesteśmy zadowoleni z osiągniętych w trakcie testów wyników i zebranych w tym czasie opinii klientów. 
Testowane sklepy odpowiadały najnowszym trendom i oczekiwaniom naszych klientów. 

Dzięki temu projektowi, PKN ORLEN poszerzył swoje kompetencje, zebrał dużo nowych doświadczeń i zyskał wiedzę, która posłuży w dalszej działalności - napisało biuro prasowe PKN Orlen w odpowiedzi przesłanej do redakcji dlahandlu.pl.

Sklepy Delikatesy Centrum (Eurocash) były testowane na stacjach PKN Orlen od jesieni 2014 roku. W lutym 2016 roku podobnym efektem zakończyły się testy sklepów Tesco na stacjach Orlenu.

Od połowy czerwca Orlen rozwija własny koncept sklepu przystacyjnego O'shop. Oprócz pieczywa, warzyw, owoców, przekąsek, nabiału, sprzedawany jest tutaj także świeżo wyciskany sok, zimne i gorące napoje. W sklepie został także wygospodarowany kącik gastronomiczny do konsumpcji na miejscu.

Na koniec drugiego kwartału 2016 roku koncern Orlen posiadał 2693 stacji paliw, co oznacza wzrost liczby stacji o 11(r/r). W Polsce ubyło 8 stacji. Orlen kontynuował dalszy rozwój oferty pozapaliwowej poprzez otwarcie 31 punktów Stop Cafe i Stop Cafe Bistro. Na koniec kwartału funkcjonowały 1622 punkty, w tym: 1454 w Polsce.

źródło: dlahandlu.pl

Komentarze